Kővágóörsi Közös Önkormányzati Hivatalt alkotó önkormányzatok képviselő-testületei 2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig igazgatási szünetet rendeltek el a Kővágóörsi Közös Önkormányzati Hivatal tekintetében.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatal (a székhelyén és a kirendeltségén is) zárva tart, az ügyfélfogadások nem kerülnek megtartásra. Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a Hivatal előtt folyó eljárások határidejébe.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a halaszthatatlan anyakönyvi feladatok (születés és haláleset anyakönyvezése) ellátása az alábbi rendben, részben ügyeleti jelleggel történik:
Ezen kívül 2023. január 3-án (kedd) 9:00-12:00 óra közötti időtartamban a Hivatal székhelyén biztosítunk lehetőséget az esetleges egyéb halaszthatatlan ügyek intézésére.
2023. január 9-étől a megszokott rendben állunk Tisztelt Ügyfeleink rendelkezésére.
Bővebb tájékoztató az ügyelet rendjéről
Igazgatási szünet elrendeléséről szóló Képviselő-testületi határozat.
|